Första dagen på jobbet

Det var med lite nervösa steg som jag gick in genom dörrarna idag till mitt jobb. Men arbetsledaren Malin mötte mig med ett glatt humör och talade om att mina kläder har kommit! (Precis vad jag vill höra när jag panikköpte ett par svarta jeans igår för att ha på jobbet tillsvidare...) Hur som helst så fick jag börja vid grillen, vilket var lite stressande då man var tvungen att hålla koll på hur mkt det behövdes till kantinorna osv. men när det var som värst så berömde de mig för att hålla ett så bra tempo för att vara första gången! Det var kul att höra, speciellt när jag var varm som en grill (komiskt nog!) och röd på kinderna av all värme, synd att man inte blev brun på köpet bara för då hade det kännts lite bättre. :-P

Fick även beröm för mitt initiativtagande  så jag känner mig mer än nöjd med dagen! Så nu längtar jag verkligen tills fredag då jag ska dit igen och lära mig nya saker. Det var verkligen otroligt roligt att få jobba och göra någon nytta och samtidigt få in lite cash (även om det är lite just nu), så det var en härlig dag! ^^

Nu tänkte jag ta och göra en avokadosallad till mig själv och vara snäll mot min älskade pojkvän och göra lite korvstroganoff och ris till honom till middag eftersom han blir kvar till kvällen idag på KAU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0