Ett välfyllt bankkonto

Idag fick jag brev från gubbens försäkringsbolag, de har avslutat det hela men vill att jag ska fortsätta få ut från mitt egna bolag. Jag blev mer än nöjd för summan jag fick ut, jävligt nöjd.
Men inga pengar i världen kan någonsin ersätta foten jag "gått miste om", aldrig. Men visst känns det som sitter på mitt bankkonto som ett litet plåster på såren.


Nu är det paus i Svenska Hollywood fruar. Anna Anka är ju bara föööööööör komisk. Är det någon, NÅGON där ute som byter pyjamas varje kväll? Jag kan ju säga direkt att jag inte gör det. Kanske för att jag inte har så många pyjamaser sen harjag ingen inkomst och har INTE råd att tvätta pyjamas varje dag.
    Very special...Oh, yes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0