En liten lista sådär...

Nu innan jag är duktig och motionerar och styrketränar så tänkte jag göra en liten lista jag hittade någonstans..

Hur bor du: Jag bor tillsammans med min pojkvän i en lägenhet Karlstad.
Brukar du komma i tid: ALLTID!
Hur lång är du: 181 cm
Kan du laga mat: Ja, en fördel när man bor själv. :P
Vad jobbar du med/pluggar du: på Burger King, det ger lite cash i plånboken iaf!
Vad har du på dig just nu: Svarta mysisbyxor, rött linne och en svart kofta.
Hade du en bra kväll igår: Yes!
Din favoritdryck på morgonen: H2O
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja det har jag.
Vem snackade du med senast: Min sambo
Varm favoritdricka: Varm o´boy eller kaffe latte!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: H2O
Saknar du någon just nu: Ja.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: I have a long list....
senaste person du kramade: Elin!
Senaste person du ringde: Elin
Senaste person som ringde dig: Tom
Vad drack du senast: Vatten
Vill du ha barn: Absolut!
Längtar du till din nästa födelsedag: Nej, jag blir 20 och är inte hemma... >.<
Har rakat dina ben någon gång: Nej, jag ser ut som godzilla. YES OFC!
Är du sugen på något nu: VATTEN!
Använder du hudkräm: Alltid, mitt andra namn är TORR.
Micro-pop eller poppa själv: Poppa själv.
Brukar du baka: Nja...
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja, jag är inte sjuk, alla nära mår bra!
Vilken låt lyssnade du senast på: Muse- Uprising
Har någon annan sovit i din säng inatt: Ja, Tom, eller jag i hans?
Har du pengar på mobilen: Ja.


Ikväll är det desperate housewives! Like it, I like it!
Nej, nu ska jag bränna lite.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0