Eksem

Jävla skit. Varje år, samma tid, så bryter det ut eksem på mina händer. De blir torra, nariga och rödflammiga tack vare att temperaturen blir kallare, jag är verkligen inte gjord för det nordiska klimatet! Nice att man slipper hela jävla säsongen nästa år. ;)

Men diskmedlet på jobbet är inte heller nice för det fräter tydligen på fingrarna om man använder det för mkt. SKIT nice när jag ska jobba stängning på fredag och diska som i helvetet.... Men, men. Hur var det nu? Just ja, det ger lööööööön.

Positivt Ronja.

Kommentarer
Postat av: Micha

Handkräm handkräm handkräm!!

2009-10-21 @ 11:22:29
Postat av: Sandra

Använd diskhandskar! och Oliva handkräm från apoteket är den bästa handkrämen jag har provat iaf! =)

2009-10-21 @ 11:44:23
Postat av: Elli

Mina händer blir alltid torra på höst/vintern, direkt jag går ut. Så har faktiskt köpt handkrämen Sandra tipsade dig om ovan :D Och den är suverän :)

2009-10-22 @ 21:42:36
URL: http://typwow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0