Tur och retur

Morsan skulle till The city idag för att göra ett besök hos någon ögonläkare, så vi drog oss rätt tidigt härifrån. Jag sover inte precis jätte bra om nätterna då jag är stressad och halvvaken och ska servera Hamburgare, sänka korgar i fritösen eller ta betalt. Riktigt stressande att vakna upp och vara påväg och be brorsan om hjälp med att sortera hamburgarna.

Hur som haver så inköpte jag en randig blå 3/4 tröja som kommer passa bra till min jeansväst och så hittade jag ännu en JOLLY bok till min samling på Myrorna!! Wihooo vad glad jag blev. :-) Köpte även en julklapp till min svägerska Hege-Jeanett som jag tror kommer bli bra.

Jag blev inringd för jobb idag, jag ska stänga i morgon vilket innebär att jag är hemma någon gång runt 2 tiden på natten. TRE sådanna turer denna vecka, men det känns bra att jag får pengar i alla fall och dessutom tycker jag att det ska bli kul att jobba! :-)

Nu ser jag på Ullared och vill gärna dit igen, en upplevelse utöver det vanliga kan jag lova. Men jag fyllde knappt en halv vagn och handlade inte för hela året som vissa andra. ^^,

Ha'de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0