Tröttast.se

Igår blev det nästan ett 12 timmars pass på jobbet. Jag skulle egentligen bara stänga restaurangen och beräknades vara klar mellan 01.30 och 02.00, men City var i behov av personal under natten då många helgsarbetare som går i skolan till vardags hade tagit SI-sprutan och hade fått det klassiska menet "ont i armen". Så vi begav oss in dit och jag var hemma runt 03.30. Allting gick smärtfritt, men man fick verkligen en helt annan syn på alkohol kan jag lova. Blir man verkligen SÅ odräglig, dryg och hjärnstörd? Svaret är ja och ikväll är det dags igen för samma visa, dock kan vi räkna med dubbelt så mkt folk eftersom det är lördag.

Jag fick mail från Bea från CCAP, hon tycker min handstil är så fin och tycker jag ska skriva mitt personliga brev för hand och jag vet inte hur jag ska göra, speciellt inte när jag ska skriva med ett eget brev till barnen vilket jag tycker är bra då det faktiskt är de som i första hand ska umgås med mig. Men det blir nog bra. Inte någon brådska men Bea tyckte att början på mitt brev var bland de bästa hon fått in. :-)

Nu tänkte jag ladda inför The Hills, ta en godisbit och sen mysa sista timmen med min älskling innan det är dags för superrace!


Puss :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Åh vad snällt, tack! :)

2009-11-15 @ 12:55:38
URL: http://aoppaopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0