Stalker

Jag fick ett samtal förut av en kille som undrade om jag kom ihåg honom, vi hade suttit på bussen mellan Stockholm och Karlstad. Jag la på, för jag trodde det var ett skämt. Vi lyckades reda ut problemet via SMS, en tjej från Gotland har gett ut fel nummer och killen undrade nu istället om inte vi kunde bli vänner. Jag svarade inte och när jag nu kom ut från duschen hade jag ett X antal missade samtal och jag tycker det är obekvämt.

Usch, men jag känner igen nummret och vet att jag inte ska svara och ignorera honom totalt. I morgon ska vi till Karlstad, eller mamma ska dit och jag följer med, men åker med hem sen igen för att passa valpis på tisdag. På onsdag blir det fika med Elin och Sandra inne i stan samt ett jobbpass inne i City då all deras personal har personalmöte, vilket vi har på torsdag.

Jag är faktiskt lite nervös inför personalmötet då alla ska säga något positivt om alla samt så ska Oktobers bästa medarbetare utses och jag vet inte alls vem jag ska nominera eftersom jag inte riktigt sett och jobbat med alla över en längre tid. Har dock mina funderingar. Hela kvällen går åt till mötet sen brukar de gå ut vilket jag tycker ska bli enormt roligt eftersom det ger mig en chans att lära känna alla utanför jobbet och i en mer avslappnad miljö, inte det vanliga stresstempot precis.

I kväll tänkte jag spendera min tid framför tv:n, hoppas det går någon bra film bara.

Kvälls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0