Skit v ä d e r

Vilket jävla värdelöst väder. Det regnar och har regnat sen igår kväll så sovrumsfönstret är omöjligt att ens kunna se ut igenom. Inte precis tio poäng för att gå till KAU sen och gå på bussen... (Jävla skit system på bussen >.< ) Inatt sov jag helt underbart gott, för en gångs skull, jätte mysigt att sova brevid min sötnos och ligga sådär tätt så nästipparna snuddar i varandra! LOVELY. :)

Idag ska jag till Elin, för hon ska klippa mig lite och så ska vi fika, skvallra och ha det precis så mysigt och kul som vi brukar ha det! I eftermiddag åker jag hem till byn igen, för jag är ledig i morgon och eftersom twinsen är hemma och valpis samtidigt så har mamma fullt upp så jag tänkte kolla läget och bada bubbelbad.

Nej, nu ska jag duscha och äta lite frukost för magen börjar kurra nu och vad passar då inte bättre än banan/kokos/ananas yoghurt, knäckebröd med ost och en kopp te med exotiska frukter? :)

Trevlig dag alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0