Sitt på din stol, tyst för fan!

Ich mag Ebba Grön! Idag är jag ledig igen, lite tråkigt faktiskt att inte vara på jobbet, jag tycker om att jobba eftersom jag tycker om all personal! Men som sagt var, ledig dag så jag passade på att handla för denna vecka. Fick även lönebesked idag och det var mycket mer än jag trodde, dock inser jag nu att jag får dra ner på ätandet för även om kostavdrafet bara är 35:- så märks det när man ser det på papper. Så mer matlådor fröken Larsson! :-P

Jag tänkte snart dra igång och städa här hemma, börjar bli lite väl dammigt här. >.< Men ack så fint och fräscht det blir sen. Möda för besväret helt enkelt och det gillar vi! (Y)

Ikväll ska jag och Elin på New Moon och dreggla framför Edward Cullen odh njuta ordentligt! ;-)


Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0