Shopping

Jag var och handlade lite på stan mellan varven med mamma idag. Jag fick en efterlängtad spikmatta av mamma, ett snyggt linne från GT, te och det där schampot de gör reklam för på tv:n, tressume eller vad det nu heter. Så jag är mkt nöjd!

Har lite beslutsångest om jag ska köpa ett par snygga stölvar från Skopunkten. Det är höga skaft, kallar man det lårstövlar tro? Hur som helst så blir det bara knästövlar på mig och det är dessutom en liten klack på dom. Jag får helt enkelt acceptera att jag är lång och jag kan faktiskt använda klack precis som alla andra. Men nu återstår det, vilka?


Det skiter sig för det orkar inte ladda upp. Nått jävla lagg med hela skiten. Nåväl, vad tycker ni om stövlar med höga skaft?

 

Puss :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: åhh! Tack Ronja vad glad jag blir, Jag är också hur glad som helst att jag vågat förändra mig själv, Jag har aldrig mått såhär bra förut och haft så många vänner innan, Tummen upp för förändring!

KRAM!

2009-12-01 @ 19:35:30
URL: http://aoppaopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0