Sådär ja...

Jag är hemma i Torsby nu, för det blev utgång igår med finaste vännerna. :-) Så direkt efter jobbet 19.00 blev det duschen och racer fart hem till byn. Dock kan jag meddela att Idet gjorde världens tabbe genom att ha "pub kväll" igår istället för discotek, BIG NO. Så vi gjorde ett varv där, sen hängde vi på torget och sen åkte vi hem. Vi gick inte ifrån Elin förrän närmare halv ett så det var inte så fruktansvärt länge vi var ute. Men jag hade det jätte trevligt, träffade lite klassisar och mådde allmänt gött. :-)

Men just nu saknar jag min älskling och vår säng. Får ångest av att behöva sova här hemma. (För er som inte vet så tycker jag inte om vårt hus, psykiskt) Men på tisdag åker jag hemmåt igen så det är bara tre nätter kvar, så det är bara att se framåt.

I morgon är det farsdag och jag har köpt lite gulliga saker till min älsklings pappi! Tänkte även ta med valpis ut på en promenix om vädret tillåter. Fast i och för sig, jag gick ju in till centrum idag i regnet så jag borde nog överleva en tur imorgon vare sig det regnar eller inte.  Loggade in på min laptop förut och inser att betteriet snart är slut, när jag ska hämta laddaren i väskan så märker jag att laddaren är överallt förutom i väskan (Läs hemma i vardagsrummet....)

Nu ska jag nog bläddra lite i min Veckans NU och få en liten update om vad som händer i kändisvärlden där ute. :P

Natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0