Retur

Nu ska jag snart ta blueberry och åka hem till lägenheten. Kasta in mina grejor, svida om och dra på jobb och jag missar Desperate Housewives! Men då har jag möjlighet att se Grey's i morgon istället eftersom jag stängt varje onsdag i typ tre veckor. Har beställt en plattång, en super bra efter allt jag läst om den. "Den ledande och mest använda professionella plattång i hela europa", ett italienskt märke och de brukar ju vara bra. :-) En litem julklapp from mum and dad. Danke!

I morgon ska jag träffa Elin och Sandra för en fika i stan, vilket jag tycker ska bli suuuuuuper mysigt och trevligt!
Planerar även för ett IKEA besök på torsdag eftermiddag, sugen på några fina julgrejor och så ska jag köpa presentpapper. Julen är snart här!!

Nej, nu ska jag packa. Kanske inläggar lite senare i morgon kväll!

Piiss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0