P-mötet

Igår hade då jag och mina övriga arbetskamrater på pangstället Burger King samlats för att diskutera vad som kan förbättras, uppskatta varandra och tala om hur mycket man uppskattar vad andra gör för en (vilket jag tycker är jätte bra!) och sen skulle vi rösta fram månades medarbetare. Vinnaren blev Carro vilket jag tycker var skit bra, verkligen en tjej som är otroligt duktig, hjälpsam och effektiv! Men vill ni veta det mest roliga? JAG fick också några röster. :-) Och då har jag bara varit där i två veckor under oktober månad! Riktigt jäkla kul var det, sen gick vi till Scoore och spelade Bowling och biljard. En kanon kväll helt enkelt. (Y)

Idag har jag varit till IKEA och inhandlat lite grejor till lägenheten och även en tur till Bergvik och köpte en julklapp till min svägerska, den mindre. Städat här hemma och nu ska jag snart iväg på jobbet för en helkväll, lär vara hemma någon gång i natt.

 Out and over.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0