Ögonen i kors

Jag är helt död känns det som. Trillade inte i säng förrän efter halv tre i natt och upp nio för att göra sig i ordning och befinna sig på fikadejten tillsammans med Elin och Sandra! På Wayne's köpte jag en underbar frukost och med det underbara sällskapet och den härliga födan så var det en kanon bra start på dagen! Tack flickor! <3

Jobbet gick bra, var nog det absolut mest långtråkiga arbetspass jag någonsin gjort i min Burger King historia, men då vi fick vi arbetare tid att fjanta oss och fundera över morgondagens personalmöte med utgång!! Jag tycker det ska bli skit kul och ser verkligen fram emot det!

I morgon ska jag fika med Michaela, åka till IKEA och fixa lite småtrix till lägenheten sådär i juletider. Kanske springa in på Bergvik och köpa lite Julklappar... Ja, julklapparna är det bäst att dra igång med nu snart så man slipper den årliga stressen.

Nu ska jag bortsa tänderna och antagligen stensomna på kudden.
Natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0