Nothing

Jag är fortfarande inte så trött för att sova, men jag är allt för trött för att börja läsa i min nyinköpta Jolly bok, se på film eller fixa med mina brev. Jobbigt läge? Yes.

Jag har så fruktansvärt ont i revbenen på vänster sida så det gör helt pissigt ont att andas och NU äntligen efter cirkus en vecka så har jag kommit underfund med vad som orsakat detta. En arbetskollega som är hockeyspelare gav mig av misstag en hård armbågstackling när han öppnade en lucka och det är först nu jag kommer på det, jag kanske borde kolla upp det. Jag har fortfarande som en utbuktnad i höger revben sedan  min innebandy period då en tjej körde sitt klubbskaft rakt i revbenen och det är över två år sen, kanske mina ben är lite mjuka och formar sig? :-P

Aya. Min plattång har kommit också vilket jag hurrar för, mamma envisas dock med att den inte ska användas förrän efter julafton när mr. Santa kommer med den. Annars har jag löst många julklappsgåtor och känner att jag har lite koll på läget. Dock inte helt hundra på vad min sambo ska få, förslag?


    4-ever <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0