Hemma igen!

Sådär, nu är jag äntligen hemma hos MIG eller mig och Tom rättare sagt. Först besökte vi Bea och Jonas som kommit hem från sin underbara kryssning i karibien och deras landresa i Miami och jag trodde jag skulle spricka av avundsjuka när de berättade om alla roliga saker de varit på och alla vackra platser de besökt! Jag fick en underbart doftande Body Lotion från Victoria Secret som tack för att jag kollat lägenheten och vattnat blommorna. Pinsamt nog lyckades en blomma dö så det känns inte helt bra att ta emot en så otroligt fin body lotion.

Så nästa vecka hoppas jag det passar någon dag så att jag kan få komma och se alla bilder! Är så otroligt nyfiken. :-) I morgon blir det verkligen full dag på jobbet 12-21 så fullrulle med andra ord. Men kul ska det bli, har inte jobbat över lunchtid på evigheter och vill ha lite fart på fötterna!! Till helgen blir det en visit till Norge och se en show med Petter Solberg vilket ska bli kul. Ska även beställa hem lite klappar inom en snar framtid samt så ska jag fortsätta planera min Nyköpings visit. Bil, tåg eller buss? DET är den stora frågan det.

Nej, nu ska jag sova. Sov som vanligt värdelöst dåligt hemma i natt. >.< En hund som inte vill ligga helt still och snarkar när hon sover och sen en lite kusin som gråter och skriker i sömnen titt som tätt... Ska bli otroligt skönt o lägga sig bredvid sin älskade och bara må otroligt gött och somna tryggt omfamnad. <3

Natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0