Glassigt

Idag har det varit en rätt lugn dag. Att det är dagen före löning har jag minsann märkt då utbudet av kunder på jobbet varit fruktansvärt dåligt, jag fick gå hem tidigare. I morgon jobbar jag däremot kväll och då hoppas jag att det blir full rulle för jag vill springa och bli lite stressad. Just när man är i det tillståndet så är det inte så jäkla roligt men efteråt blir man så jävla nöjd över att man klarade det!

Hur som haver, efteråt åkte jag hem och skrev klart mitt brev till "my children" samt ritade en teckning till dom. ^^ Jag äääääälskar att rita och måla så varför inte utnyttja tillfället och göra något roligt? I morgon läggs det på brevlådan och jag slipper punga ut 3000:- i deposition.

Har även slagit in årets första julklapp, jag älskar att slå in paket! Så nu har jag klickat hem lite fler och kan stryka tre stycken från listan! wihoooooo. Bara typ hundra kvar. >.<


I morgon ska jag till stan och fika med Michaelus om hon inte är sjuker. Hade tänkt åka in lite tidigare för att shoppa lite kläder och lösa ut min check. Vill ha ett par skinnleggings. Men som alltid har jag problem. M blir för korta i benen och L korvar sig efter benen och blir för stora.... JAG HATAR MIN OPROPOTIONELIGA KROPP. >.<

BTW. New Moon var skit bra. Dock inte så känslomässigt bra som Twilight, lite mer action, rätt hård sorg när han lämnar henne och mina tårar kom en sväng. Kanon film! Har dessutom en Edward Cullen popcorn skål här hemma som jag snodde från bion. >:]

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0