Dödsdöd

Nu är jag hemma efter ett intensivt pass på jobbet! Kan ju tala om att jag blev rejält svettig där ett tag när det är stress upp till öronen och man ska flänga mellan kassan och dessutom packa mat i DT luckan. Ett tag nu på kvällen så var vi bara två st då två var på rast, då hade jag beställning via DT (Drive Through) samtidigt som jag skulle ta deras beställning och ta betalt så skulle jag vara i lucka nr. 2 och dela ut maten samtidigt som jag skulle vara i kassan!! Lätt omöjlig uppgift kan jag tala om, men med lite spring i benen så löste sig väl det också. ^^

Mina fötter är stendöda och min vänstra fot är fet som en (komiskt nog) hamburgare. I morgon åker vi till Norge och dessvärre allt för sent då det varit totalt HOPPLÖST att fixa ersättare då typ alla ska vara lediga och snott alla som inte ska jobba. >.<  Men nu ska jag ta en härlig dusch och ladda inför morgondagen. Norge visiten ska bli super kul med lite Solbergs show i Oslo i en arena! Nice. :-)


Ha'de!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0