Dålig update?

Har landat lite efter en fullrulle dag på jobbet. Det går verkligen i perioder, alla folk kommer precis samtidigt och sen är det tomt och sen rullar det på igen. Så idag körde jag kassan, DT luckan OCH packade i DT luckan. Inte det lättaste kan jag tala om. Mina fötter värker och höften är snedare än en bruten näsa, men jag gör något om dagarna i alla fall vilket är otroligt skönt.

Till helgen blir det utgång vilket jag ser fram emot eftersom vi flickor ska ut och daaaaansa! :-) Har även fått mail från Bea om att jag inte behöver betala deposition till min söknad, 3000 spänn mindre hurrar vi för. (Y)

Nu ska jag ladda inför DH och äta lite choklad pudding med Tom älskling, som börjar bli sjuk.

Puss

Kommentarer
Postat av: michelinus

Åhhh jag ska också ut! Vart ska ni??

2009-11-04 @ 08:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0