Back home

Gårdagen med Solberg Extreme motorshow var helt rå grym alltså! Alla stora rallyåkare, rallycross och gamla veteraner var med på banan, såsom Hirvonen, Gröngolm, TOMMI MÄKINEN!! och såklart Henning och Petter. En show utan dess like, tack svigefar!

Vi kom hem runt halv fyra tiden och sedan dess har jag suttit med mitt brev och nu känns det jätte bra. :) Fått med allting som Bea tipsade om och allting jag tycker är viktigt, har även klistrat in lite söta bilder osv, så nu är det bara barnens brev kvaroch jag blv överlycklig när jag hittade mina färgkritor i en kartong som faktiskt fick följa med i flytten.:-)

Ikväll blir det repris av "The Hills" och morötter meddipp och mörk choklad. MUMS! I morgon ska jag och Elin på bio, vår favorit! Bokat och klart. Lääääängtar!


Nästa lördag säger vi hej då. <3

Kommentarer
Postat av: Frida

sv: Haha! ja det ska jag göra. Jag har en ny msn, [email protected] är inte inne på den andra så mycket så kanske är därför vi inte är inne sammtidigt ;) haha!

2009-11-22 @ 20:41:23
URL: http://aoppaopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0