Ansökan skickad

Igår när jag var på jobbet så ringde Beatrice men lämnade ett medelenade i boxen. Ringde upp henne förut och hon var jätte nöjd över min ansökan! :) Hon tyckte den var jätte bra, mitt språk var bra och att min kreativitet skulle löna sig jätte mycket!! Hon hade även ringt mina referenser och de hade bara bra att säga så hon trodde det här skulle arta sig jätte bra så jag kan andas ut.


Ikväll blir det stängning på jobbet så jag slinker väl i säng efter två i natt. Och i morgon är det dags att få säga hej då så mina svarta kläder ska fram igen, jag har fått lite väl mkt användning av dom. Men jag är lite gammalmodig när det gäller begravningar, jag vill vara helt svart för jag är i sorg.. och den här begravningen kommer vara hemsk, precis lika hemsk som när mina små kusiner fick säga hej då till sin mamma och sin sista förälder.

Ett sista farväl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0