Vilket flyt!

Vilken otroligt härlig dag det varit idag, även om regnet öst ner. Nu skiner i alla fall solen och jag ska in till centrum igen och träffa min tremänning!

Hur som helst så känns det som att saker börjar avta från min lista. Psykologi uppsatsen är snart färdig och jag är faktiskt rätt nöjd med min egna tänkbara forskning om mitt ämne, provet som vi skrev för ett tag fick vi tillbaka och den gick otroligt bra! (Y)
Balen och studentfesten är betald, natur hemtentan har vi fått och redo att huggas in i, så jag tror jag börjar få lite motivation.

Dock det jag glömde i skolan som var det viktigaste av allt var latinsentenserna... Sista veckan att göra dem på och sista dagen är i morgon! Not nice... Får försöka lösa det på ngt sätt.
Nej, centrum var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0