Update (to Sandra)

Jag är hos Tom nu, vi har just varit på Bergvik och kollat om den där studentklänningen som jag provade i Torsby fanns så att Tom kunde kolla om mina armhålskuddar var för stora. :-P Men klänningen fanns inte och nu har jag nog nästan bestämt mig att det får bli den gamla ändå. Vitt band på dagen som jag sedan byter till ett svart paljettskärp på kvällen?
Det blir nog nice... Orkar inte leta efter en "bättre" när den jag egentligen vill ha och som är väldigt fin och bra, hänger hemma i min egna garderob.

Skor då? Ja, hur går det med den fronten? SKIT.
Min fot har blivit jävligt mycket sämre de senaste veckorna och är konstant svälld, låser sig och gör allmänt skit ont. Därför är det inte det lättaste att hitta ett par skor som ser någolunda eleganta ut samtidigt som de ska passa och inte göra ont. Jag hittade ett par snygga, enkla på SKkopunkten idag, men när jag provade dom så skrattade Tom ihjäl sig, det blev lite väl upphöjt mitt på vänster foten så det såg ut som att jag hade 6 storlekar för små skor, dessutom gjorde do skit ont.
Och träningsskor går FETJÄVLABORT, vad dr. salami än säger... >.<

Så så är läget, lagomt kaotiskt... Men dagen är snart här och jag längtar. Men innan dess har jag ett x antal saker att göra. Psykologi prov i morgon samt mitt svenska tal. Ny design får vänta ett bra tag till...

OVER!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh :) Ett inlägg som var ägnat till mig, wieho! :)



Jo, det är sant. Det kommer nog kännas konstigt när jag drar iväg så långt bort, med tanke på att ni är kvar i Torsby.



Men som tur är så finns det ju tåg och bil och dörren kommer alltid att stå öppen för dig :)

2009-05-10 @ 19:39:29
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0