Tung dag

Även om jag bara hade en lektion idag, som för övrigt bestod av pyssel så är jag helt slutkörd. MItt huvud spränger och jag mår riktigt kasst, ni vet när man mår sådär illa och nästan vill spy när det är dags för mat? Sådär känner jag mig just nu, men efter jag ätit lite så känns det ändå något bättre. TUR för jag måste verkligen skriva klart mitt psykologi arbete och försöka få kontakt med mina två vänner som jag tänkte tillbringa kvällen med.

Angående flytten så blir inte den av förrän till måndagen. Vädret har varit så dåligt nu i början av veckan så de har inte kommit så långt på andra sidan huset och i morgon är det ledigt och så... Men jag klagar inte. Jag behöver bara hämta min väska som jag körde ner igår. Allt som behövs inför helgens fester är där.

Nej, nu får jag lägga ner mig ordentligt. Ska bränna lite på pumpmaskinen sen också.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0