Torsdag = Regn och sjukdag

I morgon har jag det sista i skolan som ska göras, dessutom ska jag till Forshaga på studenten till Lars i morgon. Enda haken är att jag är skit förkyld, lagomt till all ledighet. Men idag är jag ledig och sov i kapp lite timmar jag missat den här sömnlösa veckan, det var skönt.

Idag ska jag bara ligga i soffan och läsa psykologi kapitlet och träna tyska dialogerna som ska kunnas imorgon. Dessutom fyller mormor år idag så vi ska dit på kaffe och tårta o smörgåstårta för den som äter. ( Not me)
Sen ska jag även kolla studentflaket om det är något o ha, vilket jag verkligen hoppas på.


Nej, nu blire under täcket med en kopp armt vatten med förkylningshonung i.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0