Tisdag=soldag?

Solen sken i morse men jag var inte lika glad som Elin. Byggarna är här nu och sliter i taket och de började redan kl.7 i morse och mina konsertöronproppar räckte inte till... >.< Så sovmorgon kan jag inte kalla det.
I morgon blir det ingen sovmorgon för då ska jag sitta i skolbänken och göra Latinprovet som jag är lite nervös över, men det löser sig nog?

Nu efter en god middag bestående av Bulgur och böngryta så är jag redo för lite Latinplugg, Well's hälsodryck ska hålla mig sällskap. I morgon tänkte jag ändå sätta igång med psykologi arbetet. Ikväll blir det efterlängtade Desperate Housewives, reklamen såg riktigt spännande ut! ;-)

Annars händer det inte mycket. Jag kommer gå plus på kortet snart så jag är sugen för shopping i karlstad! Fredag nästa vecka borde bli perfa...

EN MÅNAD KVAR TILL STUDENTEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0