Sunny weekend!

Hello SUN! Äntligen känns det som riktigt sommar, kvällarna är riktigt ljusa och bjuder på hälig sommarvärme och INTE frost.

I fredags gjorde jag min sista riktiga skoldag, fick härligt betyg i tyskan, hade en livlig disskusion på psykologin bland annat om varför man bloggar. Sedan åkte Elin, Therese och jag till Forshaga för att se vår kära vän Lars springa ut i framtiden! I går var vi även där och åt middag och gav han paket, han blev glad över vår present!

På kvällningen skulle vi ialla fall spela Volleyboll efter Lars studenmotagning, vi blev ju några stycken så det var kul! När klockan närmade sig midnatt så krockade Adam och Tom så jag o Tom fick dra till akuten för att kolla så det inte var något allvarligt. Stackaren spräckte läppen rakt över och ser inte klok ut! :/
På akuten satt det en uppgiven fru som var skit förbannad. De kom till akuten halv sex för att hennes man fått en muskelbristning, först kl.23 fick de komma in, då fick han ligga på ett rumt tills halv ett. Fem över ett fick de åka hem till Munkfors för då hade han äntligen fått sina kryckor. WHAT?

Stackars dom och stackars min sötaste Tom!

Men nu skiner solen och vi försöker alla att vara glada! :-)

PUssen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0