Slurp, slurp

Vilken månad det här kommer bli. Och som om det inte vore nog så har jag hamnat i ett hemskt mönster som innebär ungefär "Skjuta-upp-allt-så-länge-det-går". Och det kan jag lova att jag har gjort. >.<
Jag har ett psykologiprov nästa måndag som kommer gå bajs, jag tycker inte det här kapitlet är så intressant. Däremot är vår fördjupningsuppgift way more intressant som ska lämnas in om två veckor.

Mor och jag inhandlade inbudningskort till min student idag, vi ska pyssla ihop egna. =) Har tänkt mig lite olika, tycker det är kul att pyssla lite och göra dem lite mer personliga så det ska göras så snart som möjligt.
Annars händer inte så mycket i mitt liv just nu, hade en toppen, toppen helg i Norge i helgen, den var minnvärd! ;-)

Nej, det här har jag inte tid med! Allt det här ska fixas i loppet om tre veckor, eller NÄSTAN allt iaf, utom de två sista.

- Tyskglosor
- Latinglosor + text
- Plugga psykologi prov
- Psykologi fördjupning
- Latin fördjupning (sriftligt o muntligt)
- SVENSKA TAL I MORGON
- Latin sentenser
- Studentflak
- Student skor
- Student klänning
- Inläming av anmälningar (Studentkväll, bla mm)
- Göra inbjudningskort
- Latin kursprov
- Natur B prov
- Balen
- STUDENTEN!

Så mycket, ändå åkte jag Cab med E & T i två timmar idag. Dåligt prioriterat, men det vare värt. Något possitivt ska jag väl kunna minnas sista månaden i skolan. OCH MER BLIR DET!

OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0