Sjukling på G

Usch, fy och blä. Jag har åkt på världens förkylning. Vilket inkluderar en mega svälld hals som gör ont och bränner ch en snorig näsa som ger dov huvudvärk. Inte precis det jag behöver den här veckan som har så fruktansvärt mycket att göra. >.<  Några saker har jag i alla fall kunnat pricka av.

- Psykologi uppgift om Autism (10 sidor) mån.
- Latin fördjupningsuppgift om kristendomen skriftig
o muntlig  ons.
- Hemtenta natur evolutionen ons.
- Tyska nationella hörförståelse ons.
- Tyska nationella muntligt fre.
- Psyologi seminarium om psykiska störningar mm. fre.
- Forshaga på studenten! fre.

Ja, som sagt var. Men idag har jag bara en lektion, vilket vi inte ska göra ngt vettigt på ändå så jag stannar hemma med dunkande huvud och ond hals. Jag behöver vara pigg på onsdag när det är en intensiv dag med redovisningar o inlämningar...

Btw, var på bio igår, änglar och demoner! Gratis film som skolan bjuder på och den var kanon! Rekomenderar den starkt. Den var gör spännande! ;-)

Idag ska jag ringa balfirman och se om min klänning är klar snart. Nästa helg smäller det jue!!

Out

Kommentarer
Postat av: Sandra

Glömde bort att säga att Olle hade information. Men den var precis lika givande som vanligt....

2009-05-26 @ 15:10:38
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0