Sådär ja

Nu har jag kommit igång på mitt forskningsprojekt till psykologin, tänkte fortsätta lite senare. Nu har jag snabbt bytt design, inte den bästa, men den får duga! För övrigt så tänkte jag sola lite idag, tror ni inte solen gick i moln direkt jag satte mig i solstolen? Ofc, så jag fick lite halvdan färg, om det ska fortsätta i det här tempot så blir det brun utan sol eller cancergrillen inom en snar framtid.

Är det någon av er läsare som använt brun utan sol? Är det bra eller blir det fult efter ett tag när den börjar försvinna?

Kommentarer
Postat av: Michaelus

Ja, jag har använt BUS, det blir skitsnyggt om man peelar ordentligt innan. Dessutom slipper man cancer.

2009-05-15 @ 08:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0