Purpel Rain?

Igår var vädret underbart, jag gick i shorts på kvällningen och det var bara såååå skönt varmt ute. Dessutom jobbade jag på min bal och student bränna och den går frammåt. Hade ändå tänkt köpa en bodylotion med färg i, vet inte riktigt vilken bara. Dove, Nivea, Apotekets ACO? Någon som har förslag? Jag vet inte riktigt om jag är redo för BUS, då jag är rädd att man får fula fläckar när det försvinner istället. Någon som provat Bodylotion med färg? Måste man vara så noga som med BUS? Peela sig innan och sådär?

Nu är jag hemma på lunch efter tyska nationella. Jag tror det gick bra, det kändes så. Sen blir det slappis svenska då några ska hålla sitt tal. Jag vet att Tres kommer att beröra med sitt! <3
Sedan en psykologi lektion som vi ska se på film på.

När jag kommer hem ska jag fortsätta med min psykologi uppsats och plugga latinska sentenser. Tänkte även kolla in det nya programmet på tv 3 där killar ska välja sin stora livskärlek med hjälp av sin mamma! Och det bästa är att vi inte behöver flytta ut förrän i morgon kväll, nice nice nice. Kommer bli lagomt jobbigt att bo i en resväska de närmaste veckorna. >.< (Om det nu inte blir klart på insidan redan till veckan!)

Nej, psykologi uppsats var det ja.
OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0