Ny månad och nya möjligheter

Då är det alltså maj månad och det kunde ju knappast ha börjat bättre? =) Solen skiner (som alltid) här i Karlstad så jag har solat lite och varit på promenix ner mot kroppkärr. Nu är jag hungrig, men jag vet att de inte blir mat förrän vid sex-sju tiden hos bestefar och bestemor, MYSIGT!

Valborg spenderades för första gången någonsin INTE i Torsby. Istället drog jag, Tom, Jonas och Bea ut till skutberget med mat och grill och grillade på en klippa ute i vänern! Super härligt väder, solen värmde så otroligt gott och sedan när den försvann tog vi en freesbegolfrunda. När klockan närmade sig åtta så drog vi oss hemmåt till J & B och spelade Alias, KUL spel, mysigt sällskap och en heldag ute vid vänern kan inte ha blivit bättre!

Nu planerar vi för fullt hur saker och ting ska stå här i lägenheten. Det börjar renoveras hemma snart så då måste vi flytta till sommarstugan för vi måste stänga av övrevåning med sovrum och toalett. Därför måste allt som ska användas plockas ner och då kan jag lika gärna börja plocka grejor hit som jag ska ha med mig sen.

Nåväl, ha en toppen dag! Det ska jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0