No time left

Jag är uppstressad till tusen, men gör inget åt mitt problem, som är: JOBBA UNDAN SKOLARBETSSKITEN! Men jag orkar inte, jag är så himla slut just nu, helt dödsslut. Och alla lärare lägger verkligen på arbete på våra axlar sista veckorna och tror att vi ska bli jätte lärda, istället får jag bara magont och svävar bort till efter sommaren på lektionerna. BLÄ.

Men lite ljus i allt det mörka, jag har beställt lite söta och fina sommarklänningar samt leggings, det jag håller på att skapa magsår är över: Studentklänning, ny eller inte?, studentskor, balfrisyr och STUDENTFLAK. Finns det någon där ute som har en traktorkärra eller en lastbil, kontakta MIG! Omedelbart...

Nej, nu ska jag ändå rycka upp mig och plugga på psykologin. Inte det roligaste när det bara handlar om alla signaler som når hjärnan osv.
Jag vet, BARA klaging, men så är det just nu. Ett stort jävla klagomål. >.<

Kommentarer
Postat av: sandra

dåligt med uppdatering ; )

2009-05-08 @ 22:04:52
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0