Kaos och stress

Idag fick jag världens panik. Takläggarna planerar att börja på nästa sida redan på måndag, vilket innebär att vi måste flytta ut då... Så jag fick panik packa precis allt! Alla fest klänningar inför kommande fester, student smycke, balsmycke, ja ALLT. För jag tror inte vi kommer hem innan studenten, om vi har otur. Vilket vi för det mesta har.

Huset börjar se bra ut och vi kommer nu ha användning av den där stora garderoben som varit så konstigt konstruerad och fylld med massa bråte sen huset byggdes. Men nu är mina väskor packade med det mest tänkbara, nu återstår det bara att snabba sig på pappas kalas i kväll, för tåget går sju. I morgon ska vi till norge, men när vet jag inte. Tom måste hålla på med den där bilen igen. (Hans andra flickvän)

Nu ska jag hjälpa mamma i köket. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0