ingen motivation

Nu är jag äntligen hemma, vi har varit och städat i sommarstugan. ISKALLT! Så jag får nog packa några extra tjocktröjor och tofflor. Blir det allt för kallt så sover vi hos mormor, men vi ska nog klara det. Förhoppningsvis är det varmare framöver. Men det luktar så otroligt gott i stugan, det luktar sådär träigt ni vet som det gärna gör i stugor som stått orörda ett tag? Jag gillar i alla fall den lukten och jag tror det kan bli riktigt mysigt där. =)

Ikväll får vi i alla fall sova hemma, men på onsdag bär det nog neröver. Eller det beror på om byggarna börjar på andra sidan.

Den där psykologi uppsatsen kom inte så jätte långt idag. Tänkte sammanfatta lite av det jag läst, så får jag jobba vidare under veckan. Måndag är deadline. Dessutom måste jag plugga latinska sentenser. >.<
Jag längtar tills Torsdag, då får jag se TOM! På fredag ska jag shoppa sen på studentfest på Arena och på lördag ska jag på kolsnäs som förhoppningsvis har MEGA med folk, då blir det med de allra bästa. Därför ser jag verkligen över min ekonomi just nu. :-P

Nu ska jag träna!
Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0