Girafftunga

Idag när jag gick min promenad så dök en bild upp framför mig. Förra helgen då jag besökte min andra halva så fick jag ta bussen till vårt snart gemensamma boende. Väl på bussen gick det på en haltande gammal farbror och satte sig där framme där de äldre ska sitta. Jag tittade på han där han satt och helt plötsligt dök tungan ut och likt en giraff så körde han upp tungan i näsan och rensade den ordentligt! :-O
Jag blev helt paff eftersom jag inte trodde att man kunde rensa sin egna näsa med tungan, nog för att man kan nudda sin nästipp, men gräva långt inne i näsan? Det trodde jag verkligen inte var möjligt, så givetvis blev jag full i skratt, men inte kunde jag skratta åt den stackars haltande gubben.

Nu är planerna för maj lagda. Denna helg blir det norge och festa loss på en utav de större dagarna där, 16 maj! Dagen efter är det 17 maj och lugnare, men vi ska kolla på alla söta barn som går i parader. =)
Helgen efter så ha vi blivit bjudna till Karlstad och Arena på studentfest med Melodi Club! KUL!  Dagen efter är det första Kolsnäs och det kan vi efter många om och men inte heller missa. Så jag gissar på en mysig förfest hemma hos Frida med lite klassisar. :-)

Så nu blir det fullt ös. Studentklänning och skor ska inhandlas, så jag får hålla ett öga på min ekonomi. Lars tar studenten också och ska få en lite present. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Meeen, nu glömde du ju bort att skriva dagens roligaste kommentar "Jag tänkte att en tjej skulle få ta honom först och banta ner honom. Sen kan jag ta honom!"

hahahahah x)





Coolt det där med tungan :p

2009-05-14 @ 21:04:56
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0