Färdens dag

Precis som jesus så tänkte jag också ut och resa idag! ^^
Tåget bär av mot Karlstad och jag tänkte kolla igenom stadens utbud då förhoppningsvis fler affärer än mitt i city har öppet som en söndag idag. Studentklännings står högst på min lista, panik listan också. Men jag ska nog hitta något.

Igår firade vi vår långledighet med kladdkaka, grädde och hallon hemma hos miss Elin! Tres kom sent, så E och jag kollade Grey's själva, när T anlände drog vi på Sex and the city filmen och jag var inte hemma förrän efter ett, lagomt trött. Men det var en riktigt mysig kväll. =)

Imorgon kommer de hem till oss i kd och vi ska på studentfest på arena, vilket ska bli kuligt! Dagen efter blire kolsnäs om inte ändrade planer får det till nått annat, vilket jag inte hoppas.

Nej, nu ska jag bege mig upp och läsa lite i min bok jag lånade här om dagen. "Hon går ut genom tavlan, ut ur bilden".
De 60 sidorna jag läst är hittills läskiga, jag vet precis hur hon känner... Men för hennes slutar det med psyk.
Lätt värd bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0