Ändrade planer

Wow, wow, wow. Egentligen borde jag sitta i bilen på väg till grannlandet i väst, men för knappt en timme sedan så bestämde Tom att han hellre vill till Torsby för att fira sin klasskompis som blir 25. Så yes, jag köpte en biljett i går för att åka hem idag... Jag avskyr att ändra planer. Det är nästan så att jag seriöst tror att jag lider av något. Har man väl bestämt något så är jag inställd till tusen, för att sedan få reda på att "planerna är ändrade" och min värld rasar samman.

Så jag ska hem idag, känns skönt för då kan jag hjälpa mamma och pappa med huset. Kan även städa sommarstugan på söndag så slipper ja på måndag. Så ändrade planer kan faktiskt bli positiva senare. =)

I morse vid halv tio så satte jag mig på sovrummet med vidöppet fönster och solade mig i datastolen. Tack Gud för att båda mina föräldrar har ett ordentligt brunt skinn, för solen tog rätt tämle bra sådär på morgonkvisten i 45 minuter. Nackdelen är att ryggen inte blir lika brun eftersom det är svårt att ligga på mage i datastolen.

Nu ska jag dricka klart mitt jordgubbs te och kolla runt på andra bloggar!
Trevlig lördag allesammans!

Kommentarer
Postat av: michaelus

wohooo han vann rybak!! :D

2009-05-17 @ 03:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0