WIHO!

Idag pallarade jag mig upp extra tidigt för att göra klart min matte rest som jag klantade till och missade på provet. Med ett bultande hjärta så lämnade jag in mitt papper och orden "Det duger" gjorde mig nästan gråtfärdig. Jag har ett betyg i Matte C och att jag överhuvudtaget klarade kursen är otroligt för att vara mig!

Annars har det varit en okej dag idag, bortsett från att min hjärna la av vid latinet då vi skulle översätta alla verb i en text, ange tempus och person...S och jag har lite att göra under veckan ändå. Men som sagt, det får inte ta över mitt liv, samtidigt som det är nu det gäller. So I guess att det kommer ta över mitt liv.


STUDENTEN KOM! Älskling kom... <3

Efter en mils promenix så blir det stenhårt gym nu! armar står på listan, benpressare i morgon!

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0