Trevlutt!

Mamma och mormor kom till staden idag. Dels för att hämta Tom's gamla skidor som ska hem till Torsby och dels för att kolla utbudet och umgås med mig. Hade det mysigt idag med fika och otroligt god mat! Dessutom mötte jag folk från hemtrakterna, närmare bestämt några flickor från handelstrean. Virran och Emma som var på praktik, gud vad kul för dem. Tänk er själva, jag har prov, läxor och arbeten medans de får praktisera resten av skoltiden på olika roliga ställen. FUSKIGT! Kul att stöta på dem ändå. :-) Sen bussen på hem från stan mötte jag Sofia som jag inte pratat med på år och dar, kuligt kuligt! ^^,

Även om jag bara spenderade några tjugor på den present jag och tom köpt till hans lillasyster hittills så fick jag ett par röda tygskor av mormor och ett par nya leggins av mamma plus en bok. Det roliga med boken är att jag köpte första för typ 6 år sen, den handlar om tvillingarna Olsen och den slutade med att det party de höll på att planera höll på att gå åt helvetet och allt annat var struligt, ochidag hittade jag fortsättningen för 14 spänn. :P Då kunde jag ju inte låta bli, för det där jävla partyt har jag funderat på i evigheter hur det blev tillslut. Men nu kan jag andas ut alltså och se om det var någon hit eller inte. ^^

Toms hockey kompis är här nu och de har alltså bokat tv:n och eftersom tv:n i sovrummet pajat så tillbringar jag min tid framför datorn eller med näsan i naturboken. Nu tänkte jag göra varma smörgåsar och se vänner!

Dessutom! Det har öppnat ett Subway inne i stan nu! LYCKA! Världens godaste baugetter. Me like <3

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0