Tårfyllt och jävligt ont

Ni kanske tror att skidresan var en flopp, jag kommer inte ihåg om jag var så överdrivet positiv till den i förra inlägget. Men den var kanon, jag bröt ju inget och umgicks med trevligt sälskap PLUS en vecka med sötnosen. :-) En härlig relaxande vecka att bara vara. Sånt behövs.

Igentligen borde jag inte sitta här, latin x1000 plus massa annat. Det känns att man lever. Lever kan jag säga att jag gör, efter ett besök hos min kiropraktor. Jag har inte behövt gå dit på nästan två år! Men nu när det har varit mycket att stå i så har dessvärre hälsan, eller framförallt ryggen kommit i sista hand. Dåligt resonerat, I know, men det har liksom bara blivit så. Och när de tagit bort bästa ryggmaskinen på gymmet så blir det inte helt bra träning på samma sätt som förut. Hur som helst så fick han kolla min fot som fortfarande är efterbliven.  - BIG MISSTAKE!

Han klämde, vred, tryckte och tårarna rullade och färgade min kind svartrandig med hjälp av maskaran. Det gjorde så jävla ont, men han gav mig förhoppningar om en ljusare framtid. De orden har jag längtat efter. KOM NÅGON GÅNG DÅ!
Alltså den ljusare framtiden.

Men nu känns allt bra, ryggen mår bra, foten mår bra (tror jag) men det gör inte min själ. Stress och panik.
Jag vill bara hoppa av Latin B som sakta håller på att ta över mitt liv, men det blir svårt. KURSEN ÄR OBILIGATORISK!
Shit, jag tror inte ens jag fick det ordet rättstavat..

Tur att Elin fyller på onsdag, tårta och mat! Jag får umgås med de jag verkligen älsklar. Glömma skolarbete, prov och läxor för en stund... Ni gör min vardag ljusare, hoppas ni vet det! <3

Nu ska jag plugga lite latinska verb (!) stor skräll. I kväll blir det promenad? - Om jag hinner. Plus fotbad, varmt, kallt, varmt, kallt , för att få lite ordning på mina trögflytande blodådror och få lite cirkulation i foten. Samt sjuk gymnastik, pilatesboll och balansplatta.

Wow, det kostar att ligga på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0