Söta älskling!

Pappa bokade besiktning åt mig i fredags, sunne den 28 mars. Okej tänkte jag, jag är i fjällen då så jag kan inte göra det. I morse slog det mig plötsligt att jag inte alls kan besikta bilen då den ska med till fjällen, Toms är ju typ död. Så jag ringde pappa som blev lite arg över att jag inte tänkt på det tidigare osv, osv. Men jag kom på en lösning och den heter Torsdag 21 mars hargfors med elin och tre, så dit bär det av! Och just precis när jag tryckte på knappen "boka om" så ringer Tom och frågar om jag hunnit boka om tiden. När jag svarar ja så säger han att han ska berätta överaskningen han hade till mig.

Han har köpt ny bil under helgen! Äntligen, äntligen, äntligen! så vi ska åka den till fjällen så jag hade inte behövt byta besiktningstid. ^^ Men nu är det gjort så då är det så. Tyckte det var gullit av han att ha en liten överraskning som faktiskt var väldigt stor och gjorde stor possitiv invärkan på mig! NO MORE PIZZACAR! (Y)

Jag saknar min älskling, men i morgon ses vi äntligen! Efter den endaste lektionen på hela dagen, nämligen meningsfulla svenskan.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0