Röntgen dags?

Jag blev lite paff när jag öppnade brevet från landstinget då brevet inehöll en tid till arvika på röntgen! Inte en vanlig röntgen utan en sån där man åker in i, stor rund maskin som man ska ligga i en bra stund, kan ta upp till 90 min.
Jag har ingen aning om varför jag ska dit, jag vet bara att jag ska omboka då min jobbintervju är den dagen.

Min hals är sämre idag men jag orkade ändå en skoldag och en mysfika med mina sötnosar! :)
Nästa helg är jag bjuden på middag och fest med söta flickor hem till Lollo! Ska bli super trevligt. ^^,
Elin, Tres och jag ska försöka hitta nått passande till en 19 årig tös, jag ska leta i k-d nu i helgen.

I morgon blir det universitets besök hela dagen, ska bli jätte kul och förhoppningsvis hjälper det mig lite i mina framtidsplaner. Kanske stannar kvar hos loverboy, men jag får se hur det blir med det, fotboll hela kvällen jue... Men skulle vara bra mysigt också.

Out.

Kommentarer
Postat av: Lollo

åh, present :) det gillar jag! Fast ni behöver inte köpa något faktiskt. Men du, vi funderar på att kanske flytta festen till den 21:a, kan du då? För Sandra kunde ju inte vara med, Lina visste inte heller fall hon kunde och inte Elin O heller. Och Yos jobbade till 21.15, så lite tråkigt fall det blir klent med folk. Puss

2009-03-04 @ 16:59:19
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0