Packnings time

Igår kom jag på världens dummaste grej, jag och Sandra glömde psykologihäftena i skolan så jag måste pallra mig dit i morgon ändå.. Så jag har bestämt mig för att gå på tyskan, så jag får en grej mindre att jobba in. Latinlärarinnan har ju fått knäpp, typ 65 latinglosor varje fredag och nu snart ska vi har prov på två texter. Fråga mig inte hur det ska gå till! Sen någon gång i april-maj ska det bli ett egengjort kursprov i latin! Jag döööööööör.

Hur som haver så har jag iaf läst färdig nästan all psykolgoi idag. Vaknade halv tolv och var utvilad. Var en kanonkväll igår. Vi började hemma hos Lollo och  vilket hus! Hade jag kunnat så hade jag flyttat in på direkten, högt i tak och många rum och stort. Typ helt tvärtemot vad det ser ut här hemma... Vi fick iaf god tacos hemma hos L, pratade, drack och hade det trevligt. Sedan bar det av mot idet, rätt mycket folk och dansade det foten förmådde. Bad idea, den är typ körd idag... >.<

Efter att idet stängde och killen med en milimeters lugg försvann så tog vi oss lite nattamat i form av hamburgare. Mumsigt! Elin och jag fyndade på marken då Elin blev 30 kronor rikare och jag 17! :D Snälla Sören körde hem mig vid tre tiden.

Så idag har jag inte gjort så mycket. Läst psykologi och packat lite. Nu ska vi till moster i Utterbyn sen ska jag pumpa på gymmet. Jag har panik i packningsväg, men längtar otroligt mycket tills i morgon!

Puss

Kommentarer
Postat av: L

Tack för en bra kväll :)

2009-03-22 @ 16:44:16
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0