OVÄDER!

Utanför fönstret yr snöblandat regn så det liknar en yrig storm. Min stackars älskling står ute och fixar med bilen på nått håll, kanske inte bästa vädret man kan tänka sig, men för att få skrothögen och gå så tycker han nog att det är värt det.
Gårdagens kväll var jätte mysig! Glass och tillbehör, popcorn, saft och chips plus ett kanon sälskap slår inte fel. För första gången på väääääldigt länge såg jag hela melodifestivalen! Och nog gick alla jag hejade på vidare. <)

Sedan körde vi en omgång Buzz där jag tog hem segern en gång och hamnade på andra plats en gång. Rekomenderat spel!

Idag mår jag för övrigt mycket bättre. Har städat i köket lite nu på morgonen och ska snart till tvättstugan. Ikväll blir det mys framför tv:n då det är premiär av Wipeout, verkar vara ett jätte kul underhllningsprogram som går på kanal 5.
Annars ska jag väl plugga lite natur, vilket går lättare och lättare. Även om kroppen inte är på topp så verkar hjärnan vara det, kanske för att jag gynnar halsen med en tekopp var och varannan kvart.

Trevlig söndag! Blås inte bort i ovädret bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0