Lonely saturday

Nu sitter jag här själv då min otroligt överintresserade pojkvän är hemma hos en sportkompis och ser hockey tydligen jätte viktigt match, så det var bara att le och vinka.  Men det är sånt man får finna sig i helt enkelt, man kan ju inte göra om människor, då tycker man ju inte om dem för den de är.

Tänkt iaf se några avsnitt vänner på datorn, men givetvis låser sig skiten när jag försöker öppna mappen. Så jag antar att jag motvilligt får öppna naturboken som ligger på sängen... För ikväll är vi bjudna till Thim och Masterdahlshei på myskväll, även middag, men pinsamt som det är så fick vi avböja då det stod Skaldjurssoppa på menyn. (Tom o Jag äter inte skaldjur..)  Men en myskväll slår aldrig fel med ett kanonsälskap. :)


Ja, natur var det ja. Ha en toppen lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0