Influensa time?

Som sagt var så var det dags för ett Universitetsbesök till ressidentstaden Karlstad. Gick på några spännande föreläsningar dock ångrar jag att jag inte gick på någon info om utomlandsstudier, men fick mig ändå en katalog och kontakter. Träffade även älsklingen vilket var mys och trevligt!

Dock var inte allt frid och fröjd. Vägen ner var inte så rockig, fick en alvedon av Tres så mådde lite bättre även om halsen inte alls var bra så blev humöret bättre. Hemvägen var värst, efter varje mil mådde jag sämre och sämre. Hela kroppen gjorde ont, nacken var stel och huvudet värkte, halsen brände och mandlarna var stora som  valnötter. Hem kom jag, har inte orkat äta något då matlusten är borta så morgondagen ser lite halvdan ut då jag bara kan närvara vid naturen...

Kanske skulle stanna hemma och samla krafter? Längtar till fjällen mega massa! Bara två veckor kvar typ! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0