Helt otroligt!

Jag kollade på Oprah förut där dagens program handlade om barn med talang. Och det mest roliga var en liten söt 6-åring som kunde allt, då menar jag verkligen allt om Amerikas presidenter! Förstår ni vilket intresse när man är 6 små nästan bebisår då man fortfarande älskade barbies och dockor o allt vad lek heter. Han var gullig och intilligent, pecis som mitt barn ska vara!

Kollade även runt lite på bdb och det var en tjej som lagt ut massor med bilder från London. Starbucks borde ju ha lika härlig latte som Wayne's? Jag längtar massor, massor och MASSOR! Men först kommer skidresan som också ska bli lovely! Det är skönt att ha något att se fram emot. :-)

Ojsan, nu måste jag skynda mig lite. Bussen går ju snart! :O
Glöm heller inte Desperate ikväll. Dessutom tror jag att Linda Rosing har fått en sur utländsk miljonär som skäller ut henne för sin ytlighet i kväll, måste ses!

Bye bye.

Kommentarer
Postat av: L

2009-03-10 @ 18:46:46
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0