Fyra timmar ledigt

Idag var det typ första gången jag hade stor lust att gå på musiken, tror ni inte att det var inställt? Hell yeah. Min sista musiklektion för alltid, så jag har ingen aning om vad det blir för betyg... Men ska skicka mail till han så jag får veta.
Så jag är ledig i fyra timmar, det tänkte jag fördriva tiden med att fortsätta sammanfattningen av naturen så jag har fri kväll. Desperate Housewives börjar ju idag, det kan man VERKLIGEN inte missa!

Igår fixade jag gymkort, och gymmet har fått massa bra maskiner! Tummen upp för det! Tänkte åka dit i kväll också och ta ett ordentligt benpass. Konditionsturen på 20 minuter igår på springmaskinen gick över förväntan men min hals är inte direkt happy idag...


see you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0