Fullt upp!

Nu sitter jag i skolan och jobbar med mitt psykologiarbete, lättare sagt än gjort faktiskt... Även om det bara är fakta så tycker jag alltid att det är svårt att bestämma sig för vad man ska ta med eller inte. Latin glosorna är i alla fall klara så nu laddar jag upp inför fredagens, tänkte även börja med latinöversättningen idag så jag slipper ha så himla mycket efter mig.

Ikväll blir det en tur till gymmet igen, kondition. Jag känner mig på G nu.
Sandra dyker också upp senare idag, så jag får väl bjuda på en kopp te när hon kommer!


[ x ] Latin glosor (120 st)
[ / ] Psykologi uppgiften
[ / ] Personligt brev
[   ] Latin översättning s. 205-206
[   ] Latin glosor s. 205-206
[   ] Logaritmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0